• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
شهید حاج عبدالله نوریان فرمانده گردان تخریب

واجب تر از نماز شب ، محافظت کردن از اموال بیت المال است

  • کد خبر : 3893
واجب تر از نماز شب ، محافظت کردن از اموال بیت المال است

شهید حاج عبدالله نوریان چادر اختصاصی ندشت . یک چادر فرماندهی زده بود اما این چنین نبود که بخواهد فقط در آن چادر بخوابد . آن چادر را برای کار ، مشورت کردن و جلسه گذاشتن با معاون گردان و… برپا کرده بودند ولی چون معمولا می رفتند کارهای هماهنگی را انجام می دادند ، […]

شهید حاج عبدالله نوریان چادر اختصاصی ندشت . یک چادر فرماندهی زده بود اما این چنین نبود که بخواهد فقط در آن چادر بخوابد . آن چادر را برای کار ، مشورت کردن و جلسه گذاشتن با معاون گردان و… برپا کرده بودند ولی چون معمولا می رفتند کارهای هماهنگی را انجام می دادند ، برای استراحت می آمدند در چادر بچه ها . خیلی وقت ها هم به چادر تدارکات می آمدند و شب می خوابیدند .

یک شب بعد از عملیات والفجردو ، ما تازه رسیده بودیم به مقر و فرصت نکردیم همه لوازم تدارکات را در چادر بچینیم . حاج عبدالله نصف شب رسیده بود . ما هم در چادر خسته بودیم و خوابیده بودیم در حالی که یک سری جنس ها بیرون مانده بود و شب هم باران گرفته بود . حاج عبدالله بلند شد و با حالت عصبانی رفت سمت تک تک چادرها و بچه ها را صدا کرد . بلند بلند میگفت : برادرها بلند بشید بیاید .

نزدیک نماز صبح بود . یک سری ها بلند شدیم و رفتیم چادر کشیدیم روی جنس ها تا خیس نشوند . لباس و مواد غذایی و نان بود . چادر کشیدیم روی اجناس که خیس نشوند . صبح که شد ، بعد نماز صبح بلند شد و شروع کرد به صحبت کردن و گفت : برادرها ! واجب تر از نماز شب ، محافظت کردن از اموال بیت المال است .

حاج عبدالله خیلی به حفظ بیت المال و این طور موارد اهتمام می ورزید .

مسئول مستحبات ، شهید جعفرصادق نصرتخواه
لینک کوتاه : https://khaledin.com/?p=3893
  • نویسنده : حاج علی بهجانی ممقانی
  • منبع : خالدین

خاطرات مشابه

20تیر
ماموریت دونفره با شهید حاج عبدالله نوریان
شیوه ی فرماندهی فرمانده گردان تخریب اینگونه بود

ماموریت دونفره با شهید حاج عبدالله نوریان

17تیر
راوی و رزمنده دفاع مقدس حاج مجید بختیاری
این خاطره ای بود که من در بدو ورودم از حاج عبدالله داشتم

راوی و رزمنده دفاع مقدس حاج مجید بختیاری

ثبت دیدگاه