• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
یک خمپاره خورده بود وسط بچه ها

نحوه شهادت شهید کلهر و شهید مهدی ضیائی

  • کد خبر : 3127
نحوه شهادت شهید کلهر و شهید مهدی ضیائی

در عملیات بیت المقدس قبل از شهادت شهید مهدی ضیائی ، ما در ارتفاعات ماووت بودیم . شهید اسدالله الله یاری و شهید ضیائی از بچه های کردان خودمون و شهید کلهر هم که فرماندار کرج بود و یکی دوتا از بچه های اطلاعات و بیسیم چی هم بودند . خلاصه پنج ، شش نفری […]

در عملیات بیت المقدس قبل از شهادت شهید مهدی ضیائی ، ما در ارتفاعات ماووت بودیم . شهید اسدالله الله یاری و شهید ضیائی از بچه های کردان خودمون و شهید کلهر هم که فرماندار کرج بود و یکی دوتا از بچه های اطلاعات و بیسیم چی هم بودند . خلاصه پنج ، شش نفری بودند .

بچه ها قرار شد که صبح بروند و بعد از آنها ما هم برویم . حاج مجید مطیعیان (فرمانده گردان) هم بود . آنها صبح خیلی زود رفتند و من و حاج مجید هم قرار شد یک ساعت بعد راه بیوفتیم . صبح روز بود و ما باید ماشین را آن جا می گذاشتیم و پیاده می رفتیم . یکی از بچه های بهداری ، ابتدای نقطه رهایی ایستاده بود ، تا ما رسیدیم ، جلو اومد و گفت همه بچه ها شهید شدند !

گفت الآن هم بالای تپه هستند . این جا هم پر از گِل است و نمی شود جلو رفت . من و حاج مجید جلو رفتیم و دیدیم که یک خمپاره خورده بود وسط بچه ها و همه را شهید کرده بود . شهید مهدی ضیائی و شهید کلهر و بی سیم چی شهید کلهر و بچه های اطلاعات بودند .

ما سه نفر با هم کمک کردیم و بچه ها را در عقب وانت گذاشتیم . شهید کلهر یک ترکش به پشتش خورده بود و شهید شده بود . شهید مهدی ضیائی هم بدنش سالم بود نمی دانم ترکش به کجایش خورده بود .

حماسه ساز روز های سرد
لینک کوتاه : https://khaledin.com/?p=3127
  • نویسنده : حاج احمد خسروبابایی
  • منبع : خالدین

خاطرات مشابه

20تیر
ماموریت دونفره با شهید حاج عبدالله نوریان
شیوه ی فرماندهی فرمانده گردان تخریب اینگونه بود

ماموریت دونفره با شهید حاج عبدالله نوریان

17تیر
راوی و رزمنده دفاع مقدس حاج مجید بختیاری
این خاطره ای بود که من در بدو ورودم از حاج عبدالله داشتم

راوی و رزمنده دفاع مقدس حاج مجید بختیاری

ثبت دیدگاه