• امروز : جمعه, ۵ مرداد , ۱۴۰۳
سید محمد فرمانده و حاج مجید معاون گردان شد

شهید سید محمد زینال حسینی فرمانده گردان تخریب شد

  • کد خبر : 3208
شهید سید محمد زینال حسینی فرمانده گردان تخریب شد

زمانی که بنده در منطقه نبودم ، حاج عبدالله نوریان که هم فرمانده گردان مهندسی رزمی را داشت و هم تخریب را می چرخواند ، در عملیات والفجر هشت در سال شصت و چهار به شهادت رسید . آقای فضلی (فرمانده تیپ سیدالشهداء علیه السلام) بعد از اینکه حاج عبدالله  نوریان (فرمانده گردان تخریب ) […]

زمانی که بنده در منطقه نبودم ، حاج عبدالله نوریان که هم فرمانده گردان مهندسی رزمی را داشت و هم تخریب را می چرخواند ، در عملیات والفجر هشت در سال شصت و چهار به شهادت رسید .

آقای فضلی (فرمانده تیپ سیدالشهداء علیه السلام) بعد از اینکه حاج عبدالله  نوریان (فرمانده گردان تخریب ) شهید شده بود ، شهید آقا سید محمد زینال حسینی را به عنوان مسئول تخریب اعلام کرد . حدود پانزده روز بعد ، آقا سید محمد با حاج مجید مطیعیان صحبت کرده بود که ایشان معاون گردان تخریب شوند .

آقا سید محمد به عنوان مشورت یا درد دل از من سوال کرد که من می خواهم ایشان را به عنوان معاون گردان معرفی کنم . شما چی صلاح می دانید؟

من گفتم: از آنجا که حاج مجید مدتی در بین بچه ها نبوده است ، اجازه دهید یک مقدار بیشتر زمان بگذرد . چون بالاخره حاج مجید مطیعیان مدتی اسیر بودند و در گردان نبودند و با روحیه ی بچه ها آشنایی نداشتند . البته این دلیل بر مخالفت من نبود زیرا ایشان جانباز بود و اسارت داشتند و فرد مقدسی بودند . با این حال شهید سید محمد ، ایشان را به عنوان معاون اعلام کردند.

تقریبا بلافاصله بعد از این که شهید سید محمد زینال حسینی فرمانده گردان شدند و حاج مجید مطیعیان معاون گردان شدند ، عملیات سید الشهداء علیه السلام پیش آمد .

هر کاری می کنم شهید نمی شوم
لینک کوتاه : https://khaledin.com/?p=3208
  • نویسنده : حاج ابراهیم قاسمی
  • منبع : خالدین

خاطرات مشابه

20تیر
ماموریت دونفره با شهید حاج عبدالله نوریان
شیوه ی فرماندهی فرمانده گردان تخریب اینگونه بود

ماموریت دونفره با شهید حاج عبدالله نوریان

17تیر
راوی و رزمنده دفاع مقدس حاج مجید بختیاری
این خاطره ای بود که من در بدو ورودم از حاج عبدالله داشتم

راوی و رزمنده دفاع مقدس حاج مجید بختیاری

ثبت دیدگاه