• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شهید سلطانعلی معصومی

گروهی که میرفتند و تاسیسات اولیه را ایجاد میکردند

  • کد خبر : 3978
گروهی که میرفتند و تاسیسات اولیه را ایجاد میکردند

شهید سلطانعلی معصومی پسر کوچک خانواده ی گران قدر معصومی بود که با پنج شش تا از برادرهای دیگرش و پدرشان، همگی در گردان بودند . او یکی از بچه های شاداب ، پر جنب و جوش و رزمی گردان بود . منظور از رزمی ،  ورزش های رزمی نیست ، منظور نیروی آماده و […]

شهید سلطانعلی معصومی پسر کوچک خانواده ی گران قدر معصومی بود که با پنج شش تا از برادرهای دیگرش و پدرشان، همگی در گردان بودند . او یکی از بچه های شاداب ، پر جنب و جوش و رزمی گردان بود . منظور از رزمی ،  ورزش های رزمی نیست ، منظور نیروی آماده و کاربلد برای انجام کارهای رزمندگی گردان است .

خب آن زمان به خاطر ملاحظات امنیتی ، لو نرفتن موقعیت و خطر حملات دشمن ،  ما مکررا جا عوض می کردیم و جا به جا می شدیم . به همین خاطر گروهی تشکیل شده بود که قبل از انتقال کل  نیروها به موقعیت جدید، به آن جا می رفتند . این ها مسئول بودند تا در آن موقعیت تازه تأسیسات اولیه را ایجاد کنند مثل دستشویی ها ، محل قرار گرفتن تانکرهای آب ، حمام ، محل تدارکات ، محل تبلیغات، محل نماز خانه و بقیه چیزها . مسلما این کارها نیاز به افراد توانمند ، فعال و با تجربه داشت که سلطانعلی هم یکی از آن ها بود . این افراد هم زمان ، هم در کارهای رزمی شرکت می کردند و هم کارهای تخصصی خودشان را انجام می دادند . یادم هست که آن زمان سلطانعلی مسئول حمام بود . همیشه  با نشاط و شاد بود.برای بقیه جوک می  گفت . وقتی می خندید تا دو سه چادر آن طرف تر، همه می شنیدند و کل اردوگاه می فهمیدند که با بودن سلطانعلی آنجا بزمی برپاست .

راننده کامیونی که پاگیر جبهه های جنگ شد...
لینک کوتاه : https://khaledin.com/?p=3978
  • نویسنده : حاج اسدالله سلیمانی
  • منبع : خالدین

خاطرات مشابه

01اسفند
عملیات والفجر هشت به روایت حاج حسن نسیمی
محور جزایر مجنون در عملیات والفجر هشت

عملیات والفجر هشت به روایت حاج حسن نسیمی

29بهمن
رسد آدمی به جایی که بجز خدا نبیند
روایتی از اعتقادات فرماندهان شهید گردان تخریب

رسد آدمی به جایی که بجز خدا نبیند

29بهمن
ماجرای قرآن جیبی شهید حاج عبدالله نوریان
هدایا و نامه هایی که از پشت جبهه می آمد

ماجرای قرآن جیبی شهید حاج عبدالله نوریان

ثبت دیدگاه