• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
درخواست مشترک شهید دادو و شهید اربابیان

وقتی می دیدیمش احساس می کردیم حاج عبداله زنده شده است

  • کد خبر : 2316
وقتی می دیدیمش احساس می کردیم حاج عبداله زنده شده است

شهید دادو زمانی که در گردان بود مسئولیت با آقا سید محمد بود. ایشان هم از شهدایی بود که شهید حاج عبدالله نوریان را ندیده بود ولی وصف حاج عبداله را زیاد شنیده بود و عاشق حاج عبداله شده بود و هر وقت من را می دید کنار می کشید و می گفت: از حال […]

شهید دادو زمانی که در گردان بود مسئولیت با آقا سید محمد بود. ایشان هم از شهدایی بود که شهید حاج عبدالله نوریان را ندیده بود ولی وصف حاج عبداله را زیاد شنیده بود و عاشق حاج عبداله شده بود و هر وقت من را می دید کنار می کشید و می گفت: از حال و هوای حاج عبداله برایم تعریف کن.

من که با حرف های حاج عبداله آدم نشدم ولی تا جایی که می دانستم برایش می گفتم که چه طور انسانی بود. ایشان هم تمام رفتار و سکنات حاج عبداله را در خود پیاده کرد و شهید شد .

شهید حاج ناصر اربابیان البته شهید حاج عبداله نوریان را دیده بود و با ایشان زندگی کرده بود ولی با این حال هر موقع فرصت داشت به من می گفت که از خاطرات حاج عبداله به من بگو . به این دلیل که حاج عبدالله بیشتر در راه و بیرون از گردان بود و ایشان زیاد رفتار و کرداری از حاج عبدالله در گردان ندیده و بودند بلکه من و حاج عبدالله بیشتر با هم بودیم . من هم این خاطرات را برای ایشان نقل قول می کردم .

حاج ناصر هم تا زمانی که شهید شد سعی می کرد کارهایی که حاج عبداله انجام می داد را انجام دهد. یعنی کپی برداری کامل انجام می داد. طوری که تمام رفتار و کردارش شبیه حاج عبداله شده بود و وقتی می دیدیمش احساس می کردیم حاج عبداله زنده شده است.

 

پسته ای که روی زمین افتاده بود
لینک کوتاه : https://khaledin.com/?p=2316
  • نویسنده : حاج ابراهیم قاسمی
  • منبع : خالدین

خاطرات مشابه

01اسفند
عملیات والفجر هشت به روایت حاج حسن نسیمی
محور جزایر مجنون در عملیات والفجر هشت

عملیات والفجر هشت به روایت حاج حسن نسیمی

29بهمن
رسد آدمی به جایی که بجز خدا نبیند
روایتی از اعتقادات فرماندهان شهید گردان تخریب

رسد آدمی به جایی که بجز خدا نبیند

29بهمن
ماجرای قرآن جیبی شهید حاج عبدالله نوریان
هدایا و نامه هایی که از پشت جبهه می آمد

ماجرای قرآن جیبی شهید حاج عبدالله نوریان

ثبت دیدگاه