• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
دقت پیام و سفارش حاج عبدالله

رفاقت و صمیمیت شهید اصغر رحیمی و شهید پیام پوررازقی

  • کد خبر : 3527
رفاقت و صمیمیت شهید اصغر رحیمی و شهید پیام پوررازقی

شهید اصغر رحیمی یک پسر نوجوان با جثه ی بسیار کوچک بود که مو هم در صورتش اصلا نبود . شهید پیام پوررازقی که از قدیمی های گردان تخریب بود ، با اینطور بچه ها که در گردان تازه وارد بودند خیلی صمیمیت پیدا می کرد . شاید یک ایجاد صمیمیت یک مأموریتی بود که […]

شهید اصغر رحیمی یک پسر نوجوان با جثه ی بسیار کوچک بود که مو هم در صورتش اصلا نبود . شهید پیام پوررازقی که از قدیمی های گردان تخریب بود ، با اینطور بچه ها که در گردان تازه وارد بودند خیلی صمیمیت پیدا می کرد . شاید یک ایجاد صمیمیت یک مأموریتی بود که شهید حاج عبدالله نوریان و یا شهید سید محمد زینال حسینی به ایشان داده بود که هوای اینطور بچه ها را داشته باشند .

حاج عبدالله و سید محمد اعتقادشان این بود که این ها امانت های مردم هستند و آمدند در اختیار ما قرار گرفته اند . لذا سفارش میکرد که هوای این بچه هایی که جثه شون خیلی کوچک است و شاید به سن بلوغ هم نرسیده بودند را داشته باشید .

شهید پیام پوررازقی خیلی دقت داشت روی این بچه ها ، ولی شهید اصغر رحیمی با خیلی دیگر از بچه ها تفاوت داشت . اصغر ، یک بچه ی بسیار پرجنب و جوش بود . تقریبا هر روز برای تمام بچه های گردان چای درست می کرد . چای های ذغالی خیلی خوش مزه ای هم درست می کرد . شهید اصغر رحیمی یکی از بچه های بسیار پرجنب و جوش و شاداب گردان بود.

ماجرای اعزام شهید سلطان علی معصومی به گردان تخریب
لینک کوتاه : https://khaledin.com/?p=3527
  • نویسنده : حاج اسدالله سلیمانی
  • منبع : خالدین

خاطرات مشابه

01اسفند
عملیات والفجر هشت به روایت حاج حسن نسیمی
محور جزایر مجنون در عملیات والفجر هشت

عملیات والفجر هشت به روایت حاج حسن نسیمی

29بهمن
رسد آدمی به جایی که بجز خدا نبیند
روایتی از اعتقادات فرماندهان شهید گردان تخریب

رسد آدمی به جایی که بجز خدا نبیند

29بهمن
ماجرای قرآن جیبی شهید حاج عبدالله نوریان
هدایا و نامه هایی که از پشت جبهه می آمد

ماجرای قرآن جیبی شهید حاج عبدالله نوریان

ثبت دیدگاه