• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
این هم خاطره ای از حاج رسول بود

اگر میخواهید به جهنم بروید من میخوانم

  • کد خبر : 2987
اگر میخواهید به جهنم بروید من میخوانم

من قاسم فیروزبخت برادر شهید رسول فیروزبخت هستم. ما چهار برادر بودیم که همگی در جبهه به فعالیت مشغول بودیم . من در گردان حضرت علی اکبر بودم و حاج کاظم در توپ خانه بود. محمد در تدارکات بود و حاج رسول در تخریب بود. در اردوگاه کوثر یک حالت چهار راه مانندی هست . […]

من قاسم فیروزبخت برادر شهید رسول فیروزبخت هستم. ما چهار برادر بودیم که همگی در جبهه به فعالیت مشغول بودیم . من در گردان حضرت علی اکبر بودم و حاج کاظم در توپ خانه بود. محمد در تدارکات بود و حاج رسول در تخریب بود. در اردوگاه کوثر یک حالت چهار راه مانندی هست . حسینیه کوثر وسط بود . توپ خانه روبروی خود حسینیه بود و گردان علی اکبر هم خیلی دورتر از حسینیه کوثر بود . تدارکات هم یک مقدار پایین تر از حسینیه قرار داشت .

حاج رسول از سمت شمال به سمت حسینیه می آمد ، ما همدیگر را درب حسینیه دیدیم . من با تعجب گفتم حاج رسول ! حاج رسول هم با تعجب گفت : حاج قاسم! و حاج قاسم گفت محمد! خلاصه  قبل از عملیات کربلای پنج بود  که من و حاج کاظم و محمد (داریوش)  با حاج رسول در اردوگاه کوثر همدیگر را دیدیم . برادر سلیمان آقایی یک مدت از تخریب به گردان علی اکبر آمده بود . رسول که به آن جا آمد و برادر آقایی را دید ، با تعجب پرسید تو این جا چه کار می کنی؟

سلیمان آقایی خیلی اصرار کرد که برای نماز ظهر ، حاج رسول پیش نماز باشد . حاج رسول گفت اگر دوست دارید که دسته جمعی به جهنم برویم من می خوانم . آن موقع ما  آموزش آبی ، خاکی را  دور از منطقه آموزش می دیدیم . این هم خاطره حاج رسول بود.

سخنران جلسه میگفت جوانی در جبهه روی سیم خاردار خوابیده ...
لینک کوتاه : https://khaledin.com/?p=2987
  • نویسنده : برادر شهید حاج رسول فیروزبخت
  • منبع : خالدین

خاطرات مشابه

01اسفند
عملیات والفجر هشت به روایت حاج حسن نسیمی
محور جزایر مجنون در عملیات والفجر هشت

عملیات والفجر هشت به روایت حاج حسن نسیمی

29بهمن
رسد آدمی به جایی که بجز خدا نبیند
روایتی از اعتقادات فرماندهان شهید گردان تخریب

رسد آدمی به جایی که بجز خدا نبیند

29بهمن
ماجرای قرآن جیبی شهید حاج عبدالله نوریان
هدایا و نامه هایی که از پشت جبهه می آمد

ماجرای قرآن جیبی شهید حاج عبدالله نوریان

ثبت دیدگاه