• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
سرش را پایین انداخت و رفت

وقتی شهید محسن چهاردولی خودش را ثابت کرد

  • کد خبر : 2584
وقتی شهید محسن چهاردولی خودش را ثابت کرد

در دهه اول اسفند سال 64 من و شهید محسن چهاردولی و چند نفر دیگر که بعدا به شهادت رسیدند از جمله شهید سعید منتظری ، شهید غلامرضا زند و شهید سید مهدی اعتصامی وارد گردان تخریب لشکر سید الشهدا شدیم. قبل از اینکه وارد شویم به یک موقعیتی رفتیم به نام  کوثر که آن […]

در دهه اول اسفند سال 64 من و شهید محسن چهاردولی و چند نفر دیگر که بعدا به شهادت رسیدند از جمله شهید سعید منتظری ، شهید غلامرضا زند و شهید سید مهدی اعتصامی وارد گردان تخریب لشکر سید الشهدا شدیم.

قبل از اینکه وارد شویم به یک موقعیتی رفتیم به نام  کوثر که آن جا تقسیم شدیم و به یک موقعیتی در کرخه رفتیم و منتظر یک ماشینی بودیم که ما را به اردوگاه شهید کهن  یا همان مقرّ الوارثین بیاورد  .

در آنجا شهید محسن چهاردولی به دلیل کلاس های طلبگی که رفته بود بحث احکام فرایض دینی، مثل نماز و روزه و نماز و روزه مسافر را برای بچه های دیگر توضیح می داد . یعنی از این فرصت که ما منتظر ماشین بودیم استفاده می کرد و توضیح می داد . یکی از این بچه هایی که قدیمی بود و ادعائی در مسائل احکام داشت جلو آمد و حکم یک مسئله ای را از برادر چهاردولی سوال کرد. شهید محسن چهاردولی شروع به باز کردن مسئله کرد که این چند حالت دارد و شرطش این است و خلاصه توضیح مفصلی داد.

این بنده خدا که ادعائی داشت ولی آنجا دید که شهید چهاردولی خیلی مسلط به مباحث است ، سرش را پایین انداخت و رفت…

شهید حاج عبدالله هر شب نماز شب میخواند
لینک کوتاه : https://khaledin.com/?p=2584
  • نویسنده : حاج حسین بداغی
  • منبع : خالدین

خاطرات مشابه

20تیر
ماموریت دونفره با شهید حاج عبدالله نوریان
شیوه ی فرماندهی فرمانده گردان تخریب اینگونه بود

ماموریت دونفره با شهید حاج عبدالله نوریان

17تیر
راوی و رزمنده دفاع مقدس حاج مجید بختیاری
این خاطره ای بود که من در بدو ورودم از حاج عبدالله داشتم

راوی و رزمنده دفاع مقدس حاج مجید بختیاری

ثبت دیدگاه