• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
عکس های بچه های گردان تخریب

ماجرای خرید دوربین عکاسی برای گردان تخریب

  • کد خبر : 3406
ماجرای خرید دوربین عکاسی برای گردان تخریب

بچه های گردان تخریب همشون بی حاشیه بودن و سرشون توی کار خودشون بود . بخاطر همین از بچه های تخریب عکس های زیادی نیست . من یادمه با شهید حاج عبدالله نوریان صحبت کردم و با هزار زحمت راضی اش کردم که یه دوربین بگیریم . یه بنده خدایی تو گردان داشتیم به نام […]

بچه های گردان تخریب همشون بی حاشیه بودن و سرشون توی کار خودشون بود . بخاطر همین از بچه های تخریب عکس های زیادی نیست . من یادمه با شهید حاج عبدالله نوریان صحبت کردم و با هزار زحمت راضی اش کردم که یه دوربین بگیریم . یه بنده خدایی تو گردان داشتیم به نام آقای مقصودی . دو تا برادر بودن که توی تهران طلا فروش بودن . توی خیابون جمهوری طلافروشی داشتن اما مغازه هاشون رو تعطیل کرده بودن و اومده بودن گردان  تخریب . ما بحث دوربین رو با حاج عبدالله مطرح کردیم و گفتیم که ما میخوایم بریم از میدون مین عکس بگیریم اما با این دوربین های ضعیف نمیشه .ما یه دوربین میخوایم که لنز قوی داشته باشه . من یادمه اون موقع همین بنده خدا گفت که شما برو خیابان جمهوری ، فلان مغازه رو پیدا کن ، برو به صاحب مغازه بگو من از طرف فلانی اومدم . هرچی پول خواستی بهشون بگو ، اونا جمع میکنن از بازاری ها و بهت میدن .

عبدالله موافقت کرد ، ما هم اومدیم جمهوری و هنوز یک ساعت نگذشته بود که یک رقم قابل توجهی جمع شد و من یه دوربین گرفتم . یه دوربین کنون گرفتم یا یک لنز x2 و یک تبدیل که بتونیم از دور عکس با کیفیت بگیریم از میدون و هم از بچه ها عکس بگیریم . اما باز هم با این وجود عکس های زیادی از اون دوران نداریم .

چادر اسطوره های گردان تخریب
لینک کوتاه : https://khaledin.com/?p=3406
  • نویسنده : حاج محمد غلامعلی
  • منبع : خالدین

خاطرات مشابه

20تیر
ماموریت دونفره با شهید حاج عبدالله نوریان
شیوه ی فرماندهی فرمانده گردان تخریب اینگونه بود

ماموریت دونفره با شهید حاج عبدالله نوریان

17تیر
راوی و رزمنده دفاع مقدس حاج مجید بختیاری
این خاطره ای بود که من در بدو ورودم از حاج عبدالله داشتم

راوی و رزمنده دفاع مقدس حاج مجید بختیاری

ثبت دیدگاه