• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
خواهش می کنم از این شوخی ها نکن

شنیدم بعضی بچه ها جن ظاهر میکنند

  • کد خبر : 2527
شنیدم بعضی بچه ها جن ظاهر میکنند

یک مدت با بچه ها شوخی جنّ می کردم و بچه ها را می ترساندم .  و همه می گفتند اصغر معصومی جن ظاهر می کند . البته اینطور نبود اما می گفتند . یک روز رفتیم صبح گاه در قصر شیرین در سراب گرم بودیم. جای خیلی قشنگی است و یک استخر پروش ماهی […]

یک مدت با بچه ها شوخی جنّ می کردم و بچه ها را می ترساندم .  و همه می گفتند اصغر معصومی جن ظاهر می کند . البته اینطور نبود اما می گفتند .

یک روز رفتیم صبح گاه در قصر شیرین در سراب گرم بودیم. جای خیلی قشنگی است و یک استخر پروش ماهی و درختکاری دارد و خیلی با صفا است. صبح گاه را انجام دادیم و اخر تمریناتمان سوره والعصر می خواندیم بعد از اتمام صبح گاه قبل از اینکه برویم در چادر هایمان ، حاج عبدالله نوریان (فرمانده گردان) ، گفت: همه بمانید و بشینید.

شروع کرد به صحبت کردن و گفت : شنیدم که یک سری از بچه ها جن ظاهر می کنند. همه خندیدند و برگشتند به من نگاه کردند… حاج عبدالله ادامه داد : دیگه از این کارها نکنید. حالا پاشید و برید .

وقتی خواستیم برویم اشاره کرد به من و گفت برادر معصومی بیا اینجا . رفتم و من را کشید کنار و تنهایی رفتیم دست و صورت بشوریم .

گفت : شنیدم جن ظاهر می کنید!؟ گفتم نه حاج آقا دروغ است… من فقط یک فیلمی بازی کردم و بچه ها ترسیدند.

گفت: در عملیات سید الشهداء در فکّه شایعه شده بود که این جا جن دارد و حسابی بچه ها را ترسانده بودند . شب ها بچه ها می ترسیدند و حتی از ترس با فانوس به مستراح میرفتند . خواهش می کنم از این شوخی ها نکن.

خلاصه حاجی تذکر جدی به من داد و من هم دیگر ادامه ندادم .

شهید سید محمد زینال حسینی فرمانده گردان تخریب شد
لینک کوتاه : https://khaledin.com/?p=2527
  • نویسنده : حاج اصغر معصومی
  • منبع : خالدین

خاطرات مشابه

20تیر
ماموریت دونفره با شهید حاج عبدالله نوریان
شیوه ی فرماندهی فرمانده گردان تخریب اینگونه بود

ماموریت دونفره با شهید حاج عبدالله نوریان

17تیر
راوی و رزمنده دفاع مقدس حاج مجید بختیاری
این خاطره ای بود که من در بدو ورودم از حاج عبدالله داشتم

راوی و رزمنده دفاع مقدس حاج مجید بختیاری

ثبت دیدگاه