• امروز : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
در بین آن دیوار و در

گرهی که با توسل به حضرت صدیقه طاهره باز شد …

  • کد خبر : 2177
گرهی که با توسل به حضرت صدیقه طاهره باز شد …

بسم الله الرحمن الرحیم اصغر آقادادی هستم از رزمندگان لشکر مقدس امام حسین . خاطره ای که امروز می خواهم برایتان تعریف کنم از توسلی که به ائمه معصومین در هر زمان جبهه و عملیات ها ایجاد می شد و توسل پیدا می شد به ائمه معصومین و مشکل حل می شد. در عملیات خیبر […]

بسم الله الرحمن الرحیم

اصغر آقادادی هستم از رزمندگان لشکر مقدس امام حسین . خاطره ای که امروز می خواهم برایتان تعریف کنم از توسلی که به ائمه معصومین در هر زمان جبهه و عملیات ها ایجاد می شد و توسل پیدا می شد به ائمه معصومین و مشکل حل می شد. در عملیات خیبر کار گره افتاده بود و عملیات انجام نمی شد و دپوی عراق شکسته نمی شد و معبر باز نمی شد . همه ی فرمانده گردان ها بیسیم می زدند و با سردار شهید حسین خرازی (ره) تماس می گرفتند که چکار کنیم. سردار شهید حسین خرازی یک تماسی با بی سیمچی شهید تورجی زاده گرفتند و گفتند تورجی زاده کجاست؟ گوشی را دست شهید تورجی زاده داد. صدا هم در آن قسمتی که ما داشتیم صحبت می کردیم پخش می شد. و صدا روی بلند گو بود. سردار شهید حسین خرازی فرمودند که تورجی زاده یک توسل به حضرت زهرا پیدا کن. شهید تورجی زاده این شعر را خواند:

در بین آن دیوار و در    زهرا همی می گفت پدر    دنبال حیدر می دوید       از پهلویش خون می چکید

زهرای من             زهرای من        زهرای من       زهرای من

تا نام حضرت زهرا به دهان  بچه آمد  همه داشتند گریه می کردند  که صدای بی سیم بلند شد و گردان ها با حاج حسین تماس گرفتند و گفتند که  حسین معبر باز شد و ما  به آن طرف دپوی عراقی ها رفتیم.  این جا ما از نام حضرت زهرا معجزه دیدیم. و پیروزی رزمندگان در این عملیات.

زمانی که ما در منطقه رفتیم و سرکشی کردیم . شهیدانی که ایستاده بودند این نکته خیلی جالب است  اکثراً از ناحیه پهلو مجروح شده بودند و به شهادت رسیده بودند. خدا رحمت کند همه ی شهدا را  و با شهدای صدر اسلام محشورشان کند و ما را هم قدردان شهدا قرار دهد.

مسئول چایی گردان شده بود

 

 

لینک کوتاه : https://khaledin.com/?p=2177
  • نویسنده : اصغر آقادادی
  • منبع : کانال اصفهان در دفاع مقدس

خاطرات مشابه

20بهمن
عملیات خیبر به روایت حاج علی بهجانی ممقانی
ما که رفتیم ، نتوانستیم حتی یک تیر شلیک کنیم

عملیات خیبر به روایت حاج علی بهجانی ممقانی

23مرداد
بعثی ها پیکر شهدا را تله میکردند
شهید محسن علیپور بائی

بعثی ها پیکر شهدا را تله میکردند

12مرداد
روز ها و حوادث بین عملیات های خیبر و بدر
خمینی بت شکن ، بت جدید رو بشکن

روز ها و حوادث بین عملیات های خیبر و بدر

ثبت دیدگاه