• امروز : پنجشنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
وصیت نامه شهید حاج عباس کریمی

هیچ قطره‌ای از خونی كه در راه خدا ریخته شود ، بهتر نیست

  • کد خبر : 1543
هیچ قطره‌ای از خونی كه در راه خدا ریخته شود ، بهتر نیست

بسم‌الله القاصم الجبارین چرا در راه خدا جهاد نمی‌كنید در صورتی كه جمعی ناتوان از مرد و زن و كودك شما در چنگال ظلم كافرانند. «و ما لكم لا تقاتلون فی سبیل‌الله و المستضعفین من الرجال و النساء والولدان و قاتلو هم حتی لاتكون فتنه و یكون الدین لله». بكشید كافران را تا بر كنده […]

بسم‌الله القاصم الجبارین چرا در راه خدا جهاد نمی‌كنید در صورتی كه جمعی ناتوان از مرد و زن و كودك شما در چنگال ظلم كافرانند. «و ما لكم لا تقاتلون فی سبیل‌الله و المستضعفین من الرجال و النساء والولدان و قاتلو هم حتی لاتكون فتنه و یكون الدین لله». بكشید كافران را تا بر كنده شود ریشه فساد، و دین منحصر به دین خدا شود. هیچ قطره‌ای در مقیاس حقیقت در نزد خدا از قطره خونی كه در راه خدا ریخته شود، بهتر نیست و من می‌خواهم كه با این قطره خون به عشقم برسم كه خداست. شهید كسی است كه حقیقت و هدف الهی را درك كرد و برای حقیقت پایداری كرد و جان داد.

شهادت در اسلام نه مرگی است كه دشمن به مجاهد تحمیل می‌كند بلكه انتخابی است كه وی با تمام آگاهی و شعور و شناختش به آن دست می‌یابد. «و لا تقولوا لمن یقتل فی سبیل‌الله اموات احیاء ولكن لا تشعرون» و آن كسی كه در راه خدا كشته شده مرده نپندارید بلكه او زنده ابدی است ولیكن همه شما این حقیقت را در نخواهید یافت. (بقره 154)

شهادت برای من یك فیض بزرگی است من لیاقت یك شهید را ندارم و امیدوارم كه ان شاء الله و از قول من به تمام اقوام و خویشاوندان خصوصا پدر و مادر و خواهرم و همسرم و برادرانم بگویید بعد از من برای من گریه و زاری نكنند و در عوض به همه دوستان و آشنایان با چهره‌ای خندان تبریك بگویند و به آنها بگویند جان او هدیه‌ای برای اسلام عزیز و امام امت و امت امام بود و در رابطه با شهادت من و بقیه برادرانم كه اگر لیاقت شركت در جبهه‌های حق علیه باطل را داشتند خانواده من صبر را پیشه كنید و صبر نه این كه در مقابل باطل و ناحق تسلیم شدن بلكه استواری و ایستادگی در برابر ناملایمات ، در برابر سختی‌ها، در مقابل گرفتاری‌ها و مبارزه سرسخت با مشكلات زندگی مبارزه با هوای نقس، اجرای كلیه دستورات امام است مبارزه با منافقین داخلی كه خود نیز یك نوع جبهه داخلی است.

سلام بر روح خدا، نجات دهنده ما از عصر حاضر

لذا طبق فرمایشات قرآن كریم: «واقتلو هم حیث ثقفتموهم و اخرجوهم من حیث اخرجوكم و الفتنة اشد من القتل» هر جا مشركان را دریافتند به قتل رسانید و از شهرهایشان برانید جنان كه آنان شما را از وطن آواره كردند و فتنه‌گری كه آنان كنند سخت‌تر از جنگ و فسادش بیشتر است. و در رابطه با رزمندگان اسلام باید بگویم كه همیشه با توكل به خدا و ائمه معصومین و اجرای دستورات رهبر عزیز و عالی قدرمان بر دشمنان بتازید تا آنها را از صفحه روزگار بردارید و هیچ وقت بر پیروزی‌هایتان مغرور نشوید چون در مرحله اول این شما نیستید كه می‌جنگید و این شما نیستید كه شلیك می‌كنید بلكه طبق آیه قرآن مجید «و ما رمیت اذ رمیت ولكن‌ الله رمی» و شما باید مجاهد فی‌سبیل‌الله باشید آن كسی كه جهاد كند «كلمة الله هی العلیاء» تا این كه اراده خدا بالا بیاید و حاكم بر اراده‌ها شود این همان راه خداست. سلام و دعای همیشگی‌تان را فراموش نكنید. خدایا، خدایا، تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار از عمر ما بگاه و بر عمر او بیفزای. خدایا خدایا رزمندگان ما را نصرت و یاری فرما عباس كریمی 27/1/61

لینک کوتاه : https://khaledin.com/?p=1543
  • منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

خاطرات مشابه

ثبت دیدگاه