• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
خاطره ای از شهید مهدی ضیائی

هر کاری می خواهید بکنید اما نمازتان را اول وقت بخوانید

  • کد خبر : 2927
هر کاری می خواهید بکنید اما نمازتان را اول وقت بخوانید

قبل از عملیات کربلای ۴ ماموریت ما مشخص شده بود و بر مبنای ماموریتمان ما باید تمرین می کردیم . بیشتر کار انفجاری داشتیم . خاکریز می زدیم و درخت می زدیم و از این دست کارها انجام می دادیم . درخت را باید در مسیری می زدیم که روی آب راه ها بیوفتد تا […]

قبل از عملیات کربلای ۴ ماموریت ما مشخص شده بود و بر مبنای ماموریتمان ما باید تمرین می کردیم . بیشتر کار انفجاری داشتیم . خاکریز می زدیم و درخت می زدیم و از این دست کارها انجام می دادیم . درخت را باید در مسیری می زدیم که روی آب راه ها بیوفتد تا بچه ها از روی آن تردد کنند . ما هم شدیداً مشغول تمرین بودیم .

معمولاً بعد از نماز بیرون می رفتیم. و گاهی ساعت یک و گاهی ساعت دو بر می گشتیم . شهید مهدی ضیائی خیلی مقید بود به اینکه نماز را باید اول وقت بخوانیم . ایشان می گفت هر کاری می خواهید بکنید اما نمازتان را اول وقت بخوانید . ما مثل ایشان فکر نمی کردیم و نماز را با یک الی دو ساعت با تاخیر می خواندیم .

به ایشان گفتیم که ما نمی توانیم کار را نصفه ول کنیم و بریم نماز بخوانیم ! در صورتی که می شد ، منتهی ما زیر بار نمی رفتیم . آقای ضیائی غر می زد و ما کار خودمان را می کردیم . خب ما آب نداشتیم و شرایط سختی داشتیم . در کل ما بهانه می آوردیم…

این شد که بین ما ایشان مقداری کنتاکت به وجود آمد . شهید ضیائی خیلی به نماز اول وقت اعتقاد داشت . و از آن جایی که در عملیات کربلای پنج مجروح شد و من او را آوردم با هم خیلی رفیق شده بودیم.

نحوه برخورد حاج عبدالله ، وقتی از دستور سرپیچی کردم
لینک کوتاه : https://khaledin.com/?p=2927
  • نویسنده : حاج ناصر اسماعیل یزدی
  • منبع : خالدین

خاطرات مشابه

01اسفند
عملیات والفجر هشت به روایت حاج حسن نسیمی
محور جزایر مجنون در عملیات والفجر هشت

عملیات والفجر هشت به روایت حاج حسن نسیمی

29بهمن
رسد آدمی به جایی که بجز خدا نبیند
روایتی از اعتقادات فرماندهان شهید گردان تخریب

رسد آدمی به جایی که بجز خدا نبیند

29بهمن
ماجرای قرآن جیبی شهید حاج عبدالله نوریان
هدایا و نامه هایی که از پشت جبهه می آمد

ماجرای قرآن جیبی شهید حاج عبدالله نوریان

ثبت دیدگاه