• امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بچه های قدیمی گردان

شهید حافظ خدایاری ، شهید دیگری که از ایشان هم کمتر یاد می شود

  • کد خبر : 3159
شهید حافظ خدایاری ، شهید دیگری که از ایشان هم کمتر یاد می شود

شهید دیگری که از ایشان هم کمتر یاد می شود شهید حافظ خدایاری ایشان هم از قدیمی های سال 1361 گردان تخریب بود قد بلندی داشت، یقه یلباسش را تا بالا می بست . بسیار ساده و دوست داشتنی بود ایشان هم در والفجر یک به شهادت رسیدند. روح ایشان هم شاد باشد. شهید غلامرضا […]

شهید دیگری که از ایشان هم کمتر یاد می شود شهید حافظ خدایاری ایشان هم از قدیمی های سال 1361 گردان تخریب بود قد بلندی داشت، یقه یلباسش را تا بالا می بست . بسیار ساده و دوست داشتنی بود ایشان هم در والفجر یک به شهادت رسیدند. روح ایشان هم شاد باشد.

شهید غلامرضا کیان پور از بچه های کرج و مسئول اطلاعات عملیات لشکر بود قد بلندی داشت در کارشان خبره و فعال بودند . ایشان هم در والفجر 8 که جمعی بودند که فرمانده لشکر ده سردار علی فضلی ،حاج یداله کلهر ، حاج جعفر جنگروی خود شهید کیان پور، شهید احسانی رئیس ستاد لشکر و خیلی از فرمانده گردان هایی که همه یک جا جمع بودند به وسط آن ها یک خمپاره و یا موشک خورد . چشم حاج آقا فضلی همان جا تخلیه شد. حاج آقا کلهر و جنگروی که معاون دوم لشکر ده بود به شهادت رسیدند.

آقای کیانپور ک فرمانده اطلاعات  عملیات بود. یعنی کل لشکر بدون صاحب و فرمانده و معاون و فرمانده اطلاعات عملیات شد . همه در آن جمع به شهادت رسیدند. و به قول معروف علی ماند و حوضش . جمعی بودند همه بلاتکلیف که چکار کنیم. که این صدمه ای بود که به لشکر ده وارد شد. حاج آقا عبداله در بحثی که عرض کردم که می گفت بجنبید تا دیر نشده از این سفره ای که خدا برایمان پهن کرده استفاده کیند یکیش بحث جوانی بود که جوان ها ممکن است در جوانی خطا کنند و حالا آن قضیه ی خطا از ما گرفته شده است. گوش ما را گرفته اند و سر این سفره نشانده اند. متنعم بشویم و پاک زندگی کنیم. هدفمان هدف خدایی باشد.

گردو هایی که حساب و کتاب داشت و کار به دستمان داد
لینک کوتاه : https://khaledin.com/?p=3159
  • نویسنده : حاج موسی طیبی
  • منبع : خالدین

خاطرات مشابه

01اسفند
عملیات والفجر هشت به روایت حاج حسن نسیمی
محور جزایر مجنون در عملیات والفجر هشت

عملیات والفجر هشت به روایت حاج حسن نسیمی

29بهمن
رسد آدمی به جایی که بجز خدا نبیند
روایتی از اعتقادات فرماندهان شهید گردان تخریب

رسد آدمی به جایی که بجز خدا نبیند

29بهمن
ماجرای قرآن جیبی شهید حاج عبدالله نوریان
هدایا و نامه هایی که از پشت جبهه می آمد

ماجرای قرآن جیبی شهید حاج عبدالله نوریان

ثبت دیدگاه