• امروز : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
ثبات قدم های شهید داوود ابراهیمی

حاج ناصر گفت داوود ابراهیمی در عملیات بعدی شهید میشود

  • کد خبر : 3563
حاج ناصر گفت داوود ابراهیمی در عملیات بعدی شهید میشود

در یک مقطعی ، در پادگان امام علی سنندج بودیم و تا جایی که خاطرم هست ، در آن زمان من مسئول مقر بودم . شهید حاج ناصر اربابیان چند نفر را شمرد و گفت این ها در عملیات بعدی شهید می شوند ، و از آن چهار شاید سه نفرشان شهید شدند اما من […]

در یک مقطعی ، در پادگان امام علی سنندج بودیم و تا جایی که خاطرم هست ، در آن زمان من مسئول مقر بودم . شهید حاج ناصر اربابیان چند نفر را شمرد و گفت این ها در عملیات بعدی شهید می شوند ، و از آن چهار شاید سه نفرشان شهید شدند اما من فقط شهید داوود ابراهیمی را یادم هست .

بعضی ها بودند که این را تشخیص می دادند . یکی از کسانی که را که شهید حاج ناصر اربابیان نام برد ، شهید داوود ابراهیمی بود . شهید ابراهیمی زیاد حرف نمی زد ولی بعد از شهادتش ، شهید حاج ناصر برای من تعریف کرد و گفت : یک بار شهید داوود ابراهیمی مریض شده بود و نتوانست به مراسم صبحگاه بیاید . من گفتم باید بیایی و ایشان هم بدون مقاومت بلند شد و آمد . خیلی حالش بد بود و من فهمیدم حالش بد است و بردمش به درمانگاه .

داستان این بود که بیرون روی یا اسهال خونی گرفته بود . اسهال خونی بیماری خطرناکی است و باید خیلی جدی گرفته شود . داوود ابراهیمی در این حد وضعیتش خراب بود اما صدایش در نمی آمد . شهید حاج ناصر اربابیان خیلی توجه اش به حالات داوود ابراهیمی جلب شده بود و مجذوب ایشان شده بود.

قمقمه ی شهید حاج علی موحد دانش
لینک کوتاه : https://khaledin.com/?p=3563
  • نویسنده : حاج مسعود میسوری
  • منبع : خالدین

خاطرات مشابه

01اسفند
عملیات والفجر هشت به روایت حاج حسن نسیمی
محور جزایر مجنون در عملیات والفجر هشت

عملیات والفجر هشت به روایت حاج حسن نسیمی

29بهمن
رسد آدمی به جایی که بجز خدا نبیند
روایتی از اعتقادات فرماندهان شهید گردان تخریب

رسد آدمی به جایی که بجز خدا نبیند

29بهمن
ماجرای قرآن جیبی شهید حاج عبدالله نوریان
هدایا و نامه هایی که از پشت جبهه می آمد

ماجرای قرآن جیبی شهید حاج عبدالله نوریان

ثبت دیدگاه