• امروز : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
بلبلان آستان گردان تخریب

حاج عبدالله تاکید داشت که برای شهدای گردان جلسه بگیریم

  • کد خبر : 2943
حاج عبدالله تاکید داشت که برای شهدای گردان جلسه بگیریم

شهید حاج عبدالله نوریان (فرمانده گردان تخریب) خیلی تاکید داشت که برای بچه هایی که در گردان شهید می شوند یک مجلسی داشته باشیم . در این مجالس همیشه زیارت عاشورا یا دعای توسل و دعای کمیل شب جمعه و این سه مورد همیشه رعایت می شد . صبح ها حتماً زیارت عاشورا را می […]

شهید حاج عبدالله نوریان (فرمانده گردان تخریب) خیلی تاکید داشت که برای بچه هایی که در گردان شهید می شوند یک مجلسی داشته باشیم . در این مجالس همیشه زیارت عاشورا یا دعای توسل و دعای کمیل شب جمعه و این سه مورد همیشه رعایت می شد .

صبح ها حتماً زیارت عاشورا را می خواندیم و روزمان را با زیارت عاشورا شروع می کردیم . سه شنبه ها توسلمان برقرار بود و کمیل را شب جمعه ها می خواندیم و بعد از دعا خواندن سینه زنی شروع می شد. این نبود که فقط دست بذارن روی آقای فلانی و بگن فقط ایشان باید بخواند . خواندن و مداحی در گردان کلاً دلی بود و هر کسی وصل می شد خودش می خواند .مداح های گردان عموما شهید تابش بود ، ما بودیم و علی رضا سلمانی بود . این ها که اسم بردم در گردان قبل از حاج جعفر طهماسبی می خواندند و خود حاج عبدالله یک موقع هایی زمزمه می کرد . آقا سید محمد زینال حسینی ، فرمانده گردان هم که روحش شاد باشد ، گاهی می خواندند. حاج جعفرآقا وقتی آمدند به گردان من مجروح بودم و ایشان هم شدند بلبل آستان گردان تخریب .

فقط شهید حسین کاشانی آمار را دقیق و بروز رد میکرد
لینک کوتاه : https://khaledin.com/?p=2943
  • نویسنده : حاج موسی طیبی
  • منبع : خالدین

خاطرات مشابه

01اسفند
عملیات والفجر هشت به روایت حاج حسن نسیمی
محور جزایر مجنون در عملیات والفجر هشت

عملیات والفجر هشت به روایت حاج حسن نسیمی

29بهمن
رسد آدمی به جایی که بجز خدا نبیند
روایتی از اعتقادات فرماندهان شهید گردان تخریب

رسد آدمی به جایی که بجز خدا نبیند

29بهمن
ماجرای قرآن جیبی شهید حاج عبدالله نوریان
هدایا و نامه هایی که از پشت جبهه می آمد

ماجرای قرآن جیبی شهید حاج عبدالله نوریان

ثبت دیدگاه