• امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شهید اسدالله الله یاری

بچه ها گفته بودند موسی طیبی موجی ست

  • کد خبر : 2518
بچه ها گفته بودند موسی طیبی موجی ست

زمان ورودم به گردان ، توانستم با بچه ها ارتباط بگیرم البته خیلی ها را نیز اذیت کردم . مخصوصاً شهید الله یاری را  که انسان ساده ای بود و امیدوارم که مرا ببخشد . چون من شیطون گردان بودم . یک مقدار من ایشان را اذیت کردم که حتماً مرا خواهد بخشید . هر […]

زمان ورودم به گردان ، توانستم با بچه ها ارتباط بگیرم البته خیلی ها را نیز اذیت کردم . مخصوصاً شهید الله یاری را  که انسان ساده ای بود و امیدوارم که مرا ببخشد . چون من شیطون گردان بودم . یک مقدار من ایشان را اذیت کردم که حتماً مرا خواهد بخشید . هر کاری که ار ایشان می خواستم انجام می دادند .

به ایشان گفته بودند موسی طیبی موجی است و کارهایی که می کند دست خودش نیست. می گفتم نماز بخوان ایشان می خواند می گفتم ترانه بخوان ایشان هم می خواند. برو بالای خاک ریز، می رفت. شهادتین خود را بگو ایشان هم می گفت . من به ایشان خیلی بدهکار هستم. دوستانی که با ما بودند حاج ناصر اسماعیل یزدی و حاج پاداش و حاج مرتضی محبوب مجاز و آقا سید محمود که روحش شاد باشد. سید مرتضی ،آقای مجتبی صومی ،رسول فلاح پور ، دوستانی که شاهد و ناظر بودند که چقدر شهید الله یاری را اذیت کردم . روحش شاد باشد. من از ایشان خوشم می آمد صورت نورانی داشتند. من خیلی به ایشان بدهکار هستم.

دستی را که مدیون شهید حاج عبدالله نوریانم
لینک کوتاه : https://khaledin.com/?p=2518
  • نویسنده : حاج موسی طیبی
  • منبع : خالدین

خاطرات مشابه

10آذر
من محسن رضایی هستم
یک تشابه اسمی

من محسن رضایی هستم

05مهر
عباس همه ی فن های کشتی را روی من پیاده میکرد
شهید عباس حسنی استاد کشتی ما بود

عباس همه ی فن های کشتی را روی من پیاده میکرد

05مهر
من آن روز شما را بردم عقب ،حالا من را ببر به عقب
میخواهم اشاره کنم به شهید مرتضی محبوب مجاز

من آن روز شما را بردم عقب ،حالا من را ببر به عقب

ثبت دیدگاه