• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
اگر بیشتر از این باشد زدگی ایجاد می کند

جلسات سخنرانی حاج آقا تاج آبادی در گردان تخریب

  • کد خبر : 3304
جلسات سخنرانی حاج آقا تاج آبادی در گردان تخریب

بعضی از بچه ها می گفتند این که شما هفته ای یک شب صحبت می کنید برای ما کم است . یک مدت هفته ای دو شب در روزهای یکشنبه و دوشنبه صحبت می کردیم . بعداً آن را کم کردیم و هفته ای یک شب شد آن هم در چهارشنبه ها . البته هر […]

بعضی از بچه ها می گفتند این که شما هفته ای یک شب صحبت می کنید برای ما کم است . یک مدت هفته ای دو شب در روزهای یکشنبه و دوشنبه صحبت می کردیم . بعداً آن را کم کردیم و هفته ای یک شب شد آن هم در چهارشنبه ها . البته هر روز ظهر ها از روی رساله مسئله می گفتیم و سخنرانی کمتر داشتیم . اوایل طلبگی به ما یاد داده بودند که کم حرف بشنو زیرا هر چه حرف بیشتر بشنوید باید عمل کنید .

بچه ها گفتند کم است ، من گفتم : اگر بیشتر از این باشد زدگی ایجاد می کند ، هفتگی یک بار خوب است . اما چند نفری بودند که اصرار داشتند ما برنامه اضافی داشته باشیم . گفتم باشد برای شما و چند نفری که می خواهید ، در عصر ها برنامه می گذاریم . بعضی از بچه ها فهمیده بودند مثل شهید سید مهدی تقوی که می گفتند ما هم بیاییم . یک جلسه هم در فاو داشتیم که در آن جلسه شهید ضیایی در گردان نبودند چون بعد از عملیات والفجر بود . آن جلسه را گذاشته بودیم برای اینکه بالاخره هر روز بچه ها کاشت مین انجام می دادند و ما هم گفتیم یک برنامه معنوی داشته باشیم .

من نمیدانستم نام قرارگاه ، نوح نبی است
لینک کوتاه : https://khaledin.com/?p=3304
  • نویسنده : حجه الاسلام حاج مسعود تاج آبادی
  • منبع : خالدین

خاطرات مشابه

20تیر
ماموریت دونفره با شهید حاج عبدالله نوریان
شیوه ی فرماندهی فرمانده گردان تخریب اینگونه بود

ماموریت دونفره با شهید حاج عبدالله نوریان

17تیر
راوی و رزمنده دفاع مقدس حاج مجید بختیاری
این خاطره ای بود که من در بدو ورودم از حاج عبدالله داشتم

راوی و رزمنده دفاع مقدس حاج مجید بختیاری

ثبت دیدگاه