• امروز : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳
شهید هادی مهین بابایی

نصف موهایش را زدیم و گفتیم ماشین اصلاح خراب شده

  • کد خبر : 2624
نصف موهایش را زدیم و گفتیم ماشین اصلاح خراب شده

شهید هادی مهین بابایی از بچه های محجوب ، آرام و خیلی خوب گردان تخریب بود . خیلی روی موهایش حساس بود . ما بچه ی شر و شلوغی بودیم و یک روز دست و پای این بنده خدا را  گرفتیم و نصف موهای سرش را که زدیم ، گفتیم ماشین اصلاح خراب شد. گفتیم […]

شهید هادی مهین بابایی از بچه های محجوب ، آرام و خیلی خوب گردان تخریب بود . خیلی روی موهایش حساس بود . ما بچه ی شر و شلوغی بودیم و یک روز دست و پای این بنده خدا را  گرفتیم و نصف موهای سرش را که زدیم ، گفتیم ماشین اصلاح خراب شد.

گفتیم نفت بیار تا ماشین اصلاح را بشوییم شاید درست شود . ایشان هم رفت یک فانوس با خود آورد نفتش را خالی کرد روی دسته ی ریش تراش و التماس کرد که بقیه اش را هم برایش بزنیم. خلاصه سرش نفتی شد و آن روز برای خودش داستانی بود.

شهید حاج عبدالله نوریان (فرمانده گردان) متوجه شد که ما چنین کاری کردیم ، عصبانی شد و گفت از این کارها نکنید. ما هم گفتیم دستگاه خراب شد و گرنه ما هدفی نداشتیم .

با مکافات موهایش را زدیم ، اما برای اینکه از دل ایشان بیرون بیاوریم ، یک روزی که من و آقای مجتبی صومی و رسول فلاح در باغ پدر برادر رسول فلاح  جمع شده بودیم از دلش درآوردیم و با هم تفریح و بازی کردیم. جوجه خوردیم و از دلش درآمد . خدا رحمتش کند. انشاله که از دستمان راضی باشد.

حاج آقا شما با امام زمان علیه السلام ارتباط دارید ؟
لینک کوتاه : https://khaledin.com/?p=2624
  • نویسنده : حاج ناصر اسماعیل یزدی
  • منبع : خالدین

خاطرات مشابه

20تیر
ماموریت دونفره با شهید حاج عبدالله نوریان
شیوه ی فرماندهی فرمانده گردان تخریب اینگونه بود

ماموریت دونفره با شهید حاج عبدالله نوریان

17تیر
راوی و رزمنده دفاع مقدس حاج مجید بختیاری
این خاطره ای بود که من در بدو ورودم از حاج عبدالله داشتم

راوی و رزمنده دفاع مقدس حاج مجید بختیاری

ثبت دیدگاه