• امروز : دوشنبه, ۱۸ تیر , ۱۴۰۳
نامه نگاری من و داوود

گفتم امام گفته که سنگر دانش آموزها مدرسه و علم است

  • کد خبر : 5547
گفتم امام گفته که سنگر دانش آموزها مدرسه و علم است

آن موقع در جبهه با فاصله‌ی کوتاه نامه میداد و تند تند نامه میداد.  مثلا میگفت که من به اندیمشک رسیدم . اینجا جایم خوب است . نگران نباشید، برای ما دعا کنید . بعد من در نامه ای برای داداشش نوشتم که ایشان آنجاست و شما به ایشان بگو که این قضیه بود . […]

آن موقع در جبهه با فاصله‌ی کوتاه نامه میداد و تند تند نامه میداد.  مثلا میگفت که من به اندیمشک رسیدم . اینجا جایم خوب است . نگران نباشید، برای ما دعا کنید .

بعد من در نامه ای برای داداشش نوشتم که ایشان آنجاست و شما به ایشان بگو که این قضیه بود . شما به ایشان بگویید که یک سَری به ایشان بزند آقا مجید . بگویید که از درس عقب نیوفتد . اگر لازم هست بماند و اگر لازم نیست ایشان دیگر بیاید .

نه اینکه نگران باشم ، نه ! نه اینکه ناراحت باشم. گفتم درسش برای من مهم است . بعد برای ما نامه نوشت و در نامه جواب داد ، گفت : که به ایشان بگویید من گفتم . چون خیلی به برادرش احترام میگذاشت . خیلی ادب داشت . خیلی ادب داشت . خیلی احترام میگذاشت .

همچنین فرزندان ما هرکدامشان همینطوراند، خیلی با ادب‌ اند و من خداروشکر میکنم.   جواب نامه را نوشت که من هر دو جبهه را حفظ میکنم . قول میدهم.  گفتم امام گفته که سنگر دانش آموزها مدرسه است و علم است.  گفت من به داداش قول میدهم ، به داداش بگویید معذرت میخواهم از این که صحبت شما و نصیحت و سفارش شما را قبول نکردم ولی بدانید که من میروم و هردوتا جبهه را حفظ میکنم.  هم آنجا درسم را میخوانم، امتحان میدهم و هم اینجا . که من جمله کتاب های درسی هم انقدر بار سنگین با کیفش با خودش برد.

حاج ناصر گفت داوود ابراهیمی در عملیات بعدی شهید میشود
لینک کوتاه : https://khaledin.com/?p=5547
  • نویسنده : مادر شهید داوود ابراهیمی
  • منبع : خالدین

خاطرات مشابه

28خرداد
اولین باری که پسرم را برای اعزام به جبهه بدرقه کردم
اسلحه ای که الان زمین افتاده را که بردارد؟

اولین باری که پسرم را برای اعزام به جبهه بدرقه کردم

02شهریور
یک روز به شما خبر می‌رسد که این پاها چه کار کردند
وصیت شهید داوود ابراهیمی به مادرش

یک روز به شما خبر می‌رسد که این پاها چه کار کردند

31مرداد
خدایا ممنونم ازت که چنین فرزندی به من اعطا فرمودی
داوود جان در دوران مدرسه هم قاری ممتاز بود

خدایا ممنونم ازت که چنین فرزندی به من اعطا فرمودی

ثبت دیدگاه